Jesteśmy liderem czerwcowych kampanii TV!
Jesteśmy numer 1 w TOP 3 czerwca w kampaniach telewizyjnych w naszej kategorii a filet pieczony z kurczaka naszym bestsellerem loteryjnym!
Trwa największa od lat kampania reklamowa marki Duda, której towarzyszy ogólnopolska loteria konsumencka oraz akcje promocyjne w miejscach sprzedaży! Oto podsumowanie pierwszego miesiąca:
Do końca czerwca trwa loteria konsumencka, w której do wygrania jest kultowy samochód Fiat 500e, co tydzień najnowszy model Thermomixa, a codziennie Airfryjer!
Spoty loteryjne, którym motywem przewodnim jest smacznie składająca się kanapka, w maju stanowiły 2 siłę w komunikacji telewizyjnej a czerwcu pierwszą! Kampania telewizyjna uzupełniona jest ogólnopolską kampanią radiową oraz wysokozasięgową kampanią digitalową.
Nasze produkty w odświeżonej odsłonie wizualnej zdobywają coraz więcej przestrzeni handlowej w całej Polsce i stają się coraz bardziej widoczne dla konsumentów. Ale to nie wszystko! Wspieramy rebranding intensywną kampanią degustacyjną – nasze hostessy w sklepach w całym kraju częstują klientów świeżymi kanapkami z naszymi produktami.
- Odświeżony design = większa widoczność
- Nowoczesne opakowania, shelfstoppery = silniejszy przekaz marki
- Coraz więcej degustacji i akcji promocyjnych = więcej lojalnych klientów
- Tradycyjna jakość = niezmiennie najwyższa!
Poza tym:
Filet pieczony z kurczaka naszym bestsellerem loteryjnym! Paragony potwierdzają, że jest najchętniej kupowanym produktem naszej ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
Analiza paragonów pokazuje, że nasze produkty są najchętniej kupowane między 14:00 a 15:00, a najpopularniejszym dniem na zakupy jest piątek.
Co to dla nas oznacza? To proste: świadomi klienci wybierają kanapkę z dobrą wędliną, aby mieć pyszne rodzinne śniadanie w sobotę i niedzielę. Wygląda na to, że nasza wędlina to idealny wybór na weekendowe smarowidło!