Jesteśmy liderem czerwcowych kampanii TV!

18 CZE, 2025 GODZ: 12:45


Jesteśmy numer 1 w TOP 3 czerwca w kampaniach telewizyjnych w naszej kategorii a filet pieczony z kurczaka naszym bestsellerem loteryjnym!

Trwa największa od lat kampania reklamowa marki Duda, której towarzyszy ogólnopolska loteria konsumencka oraz akcje promocyjne w miejscach sprzedaży! Oto podsumowanie pierwszego miesiąca:

Do końca czerwca trwa loteria konsumencka, w której do wygrania jest kultowy samochód Fiat 500e, co tydzień najnowszy model Thermomixa, a codziennie Airfryjer!

Spoty loteryjne, którym motywem przewodnim jest smacznie składająca się kanapka, w maju stanowiły 2 siłę w komunikacji telewizyjnej a czerwcu pierwszą! Kampania telewizyjna uzupełniona jest ogólnopolską kampanią radiową oraz wysokozasięgową kampanią digitalową.

Nasze produkty w odświeżonej odsłonie wizualnej zdobywają coraz więcej przestrzeni handlowej w całej Polsce i stają się coraz bardziej widoczne dla konsumentów.  Ale to nie wszystko!  Wspieramy rebranding intensywną kampanią degustacyjną – nasze hostessy w sklepach w całym kraju częstują klientów świeżymi kanapkami z naszymi produktami.

  • Odświeżony design = większa widoczność
    • Nowoczesne opakowania, shelfstoppery = silniejszy przekaz marki
    • Coraz więcej degustacji i akcji promocyjnych = więcej lojalnych klientów
    • Tradycyjna jakość  = niezmiennie najwyższa!


      Poza tym:

      Filet pieczony z kurczaka  naszym bestsellerem loteryjnym! Paragony potwierdzają, że jest najchętniej kupowanym produktem naszej ogólnopolskiej  loterii konsumenckiej.

      Analiza paragonów pokazuje, że nasze produkty są najchętniej kupowane między 14:00 a 15:00, a najpopularniejszym dniem na zakupy jest piątek.
      Co to dla nas oznacza? To proste: świadomi klienci wybierają kanapkę z dobrą wędliną, aby mieć pyszne rodzinne śniadanie w sobotę i niedzielę. Wygląda na to, że nasza wędlina to idealny wybór na weekendowe smarowidło!
Pozostałe aktualności
{* *}