Ruszamy z nową kampanią reklamową! - nowy wizerunek, nowa energia i... Fiat 500e do wygrania!
Z radością ogłaszamy, że rusza nowa, kompleksowa kampania reklamowa naszej marki Duda.
Kampania ta, będąca kulminacją największej w historii marki transformacji, wprowadza odświeżony wizerunek, podkreślając kluczową rolę kanapek w codziennym menu Polaków.
Analiza Rynku i Strategia Kampanii
Badania rynkowe potwierdzają, że kanapka zajmuje wyjątkowe miejsce w codziennej diecie Polaków i jest jednym z ich ulubionych posiłków. Towarzyszy nam o różnych porach dnia i kojarzy się z wygodą, przyjemnością smaku oraz domowym ciepłem. Najczęściej na kanapkach gości pyszna wędlina, co tylko utwierdza markę Duda w przekonaniu o kluczowej roli jej produktów na polskich stołach.
– Kanapka towarzyszy Polakom przez cały dzień. Wyniki naszego badania tylko potwierdzają jej mocną pozycję w naszym codziennym menu, a dane sprzedażowe i analizy AC Nielsen pokazują, że spośród oferty drobiowej to właśnie nasze produkty najczęściej trafiają na kromkę chleba. Pięć smaków marki Duda znalazło się w top 10 najchętniej wybieranych przez konsumentów wędlin drobiowych w plastrach, a liderem jest filet pieczony. Dlatego nasza kampania to nie tylko kreatywna opowieść o kanapkach – to odpowiedź na realne potrzeby i codzienne wybory milionów Polaków – mówi Marietta Stefaniak, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Cedrob Foods.
Smak codziennych przyjemności
Kampania marki Duda to dynamiczne i nowoczesne animacje, które z humorem i lekkością prezentują różnorodne oblicza kanapki.
– Po największym w historii marki procesie rebrandingu przyszedł czas na równie spektakularną kampanię 360. Nie chcemy się ograniczać – dlatego przygotowaliśmy aż sześć różnorodnych spotów produktowych, w których prezentujemy sześć grup targetowych i sześć pomysłów na wyjątkową kanapkę. Bo kanapka to nie chwilowa moda – to rytuał w codziennym menu Polaków. A my mamy w niej kluczowy składnik: wysokiej jakości wędliny, które odpowiadają na różnorodne potrzeby i smaki – podkreśla Leszek Organista, Dyrektor Marketingu marki Duda.
Nowa kampania marki Duda będzie widoczna i słyszalna wszędzie! Marka pojawi się w telewizji, radiu, Internecie (na stronach, w mediach społecznościowych i filmach online), a także na dużych plakatach w miastach. O kanapkach Duda opowiedzą też znane osoby!
Atrakcyjna Loteria Konsumencka
Integralną częścią kampanii jest ogólnopolska loteria konsumencka, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym Fiat 500e, Thermomix i Airfryer. W loterii biorą udział wszystkie kluczowe linie produktowe marki Duda: wędliny paczkowane, produkty z lady tradycyjnej, kiełbaski, kabanosy, pasty kanapkowe oraz linia High Protein.
Transformacja i Rozwój Marki Duda
Marka Duda przechodzi największą transformację w swojej ponad 30-letniej historii. Nowa identyfikacja wizualna i pozycjonowanie „Smak codziennych przyjemności” to efekt wieloletniego rozwoju portfolio, opartego na wysokiej jakości surowcu drobiowym, pochodzącym z naszych własnych hodowli.
Jako Cedrob Foods, kontynuujemy inwestycje w rozwój marki Duda, umacniając jej pozycję lidera na rynku wędlin drobiowych.