Ruszamy z nową kampanią reklamową! - nowy wizerunek, nowa energia i... Fiat 500e do wygrania!

06 MAJ, 2025 GODZ: 13:48

Z radością ogłaszamy, że rusza nowa, kompleksowa kampania reklamowa  naszej marki Duda. 
Kampania ta, będąca kulminacją największej w historii marki transformacji, wprowadza odświeżony wizerunek, podkreślając kluczową rolę kanapek w codziennym menu Polaków.

Analiza Rynku i Strategia Kampanii

Badania rynkowe potwierdzają, że kanapka zajmuje wyjątkowe miejsce w codziennej diecie Polaków i jest jednym z ich ulubionych posiłków. Towarzyszy nam o różnych porach dnia i kojarzy się z wygodą, przyjemnością smaku oraz domowym ciepłem. Najczęściej na kanapkach gości pyszna wędlina, co tylko utwierdza markę Duda w przekonaniu o kluczowej roli jej produktów na polskich stołach.

– Kanapka towarzyszy Polakom przez cały dzień. Wyniki naszego badania tylko potwierdzają jej mocną pozycję w naszym codziennym menu, a dane sprzedażowe i analizy AC Nielsen pokazują, że spośród oferty drobiowej to właśnie nasze produkty najczęściej trafiają na kromkę chleba. Pięć smaków marki Duda znalazło się w top 10 najchętniej wybieranych przez konsumentów wędlin drobiowych w plastrach, a liderem jest filet pieczony. Dlatego nasza kampania to nie tylko kreatywna opowieść o kanapkach – to odpowiedź na realne potrzeby i codzienne wybory milionów Polaków – mówi Marietta Stefaniak, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Cedrob Foods.

Smak codziennych przyjemności

Kampania marki Duda to dynamiczne i nowoczesne animacje, które z humorem i lekkością prezentują różnorodne oblicza kanapki. 

– Po największym w historii marki procesie rebrandingu przyszedł czas na równie spektakularną kampanię 360. Nie chcemy się ograniczać – dlatego przygotowaliśmy aż sześć różnorodnych spotów produktowych, w których prezentujemy sześć grup targetowych i sześć pomysłów na wyjątkową kanapkę. Bo kanapka to nie chwilowa moda – to rytuał w codziennym menu Polaków. A my mamy w niej kluczowy składnik: wysokiej jakości wędliny, które odpowiadają na różnorodne potrzeby i smaki – podkreśla Leszek Organista, Dyrektor Marketingu marki Duda. 

Nowa kampania marki Duda będzie widoczna i słyszalna wszędzie! Marka pojawi się w telewizji, radiu, Internecie (na stronach, w mediach społecznościowych i filmach online), a także na dużych plakatach w miastach. O kanapkach Duda opowiedzą też znane osoby!

Atrakcyjna Loteria Konsumencka

Integralną częścią kampanii jest ogólnopolska loteria konsumencka, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym Fiat 500e, Thermomix i Airfryer. W loterii biorą udział wszystkie kluczowe linie produktowe marki Duda: wędliny paczkowane, produkty z lady tradycyjnej, kiełbaski, kabanosy, pasty kanapkowe oraz linia High Protein.

Transformacja i Rozwój Marki Duda

Marka Duda przechodzi największą transformację w swojej ponad 30-letniej historii. Nowa identyfikacja wizualna i pozycjonowanie „Smak codziennych przyjemności” to efekt wieloletniego rozwoju portfolio, opartego na wysokiej jakości surowcu drobiowym, pochodzącym z naszych własnych hodowli.

Jako Cedrob Foods, kontynuujemy inwestycje w rozwój marki Duda, umacniając jej pozycję lidera na rynku wędlin drobiowych.

Zobacz więcej!

Pozostałe aktualności

Oświadczenie Cedrob Foods S.A. w sprawie pożaru

Szanowni Państwo,W sobotni wieczór, 10 maja 2025 roku, na terenie naszego zakładu produkcyjnego przy ul. Baczyńskiego w Sosnowcu doszło do pożaru. Dzięki sprawnej ewakuacji, wszyscy...

11 MAJ, 2025 GODZ: 09:46

Szynkę drobiową od Dudy zamienił na nowego kampera!

Loteria marki Duda dobiegła końca, a szczęśliwy zwycięzca – Pan Cezary – odebrał już nagrodę główną w postaci samochodu kempingowego o wartości ponad 400 tys. złotych! W sumie w grze...

24 WRZ, 2024 GODZ: 08:28
{* *}